Bonjour
J'en suis plus ou moins a ma dixième commande sur Zavvi, jusqu'ici aucun problème mais sur ma dernière commande passée le 17/01 j'ai un petit souci,le statu de cette commande reste en "processing" alors que le jeu a été débité et m'a déjà été livré vendredi
et aujourd'hui je reçois ce mail
Thanks for placing your order with us at zavvi, order number 14395xxx
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
007: Blood Stone
We're sorry this has happened. We're continuously looking for ways to improve the service we offer to you and we really hope you'll give us a chance to do better next time.
We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.
You can check the status of your order by clicking on order tracking in your account pages.
Thanks for your patience, if you have any further questions please contact our customer services colleagues and they'll be happy to help.
Many Thanks,
zavvi Team
Je précise que j'utilise la E-carte bleu et que de ce fait ils ne pourront pas me le débiter une seconde fois
Quel marche a suivre me conseillez vous ?
Merci d'avance